שאלות נפוצות
1. למה הגלישה שלי באינטרנט כל כך איטית?
קיימות מספר סיבות לתקלת גלישה:
- א. בעיות תשתית.
- ב. בעיות רשת ווירוסים.
- ג. תקלה באחד השרתים.
כל בעיה או תקלה עלולה להוביל להאטה בגלישה באתרי האינטרנט.
נסו לבצע את הפעולות הבאות:
- א. להפעיל את המחשב מחדש ולבצע בדיקת מהירות דרך האתר שלנו.
- ב. לסגור תכנות הפועלות במחשב.
- ג. לסרוק את המחשב באמצעות תוכנת אנטי-וירוס.
במידה ועדיין יש בעיה יש לפנות לתמיכה הטכנית שלנו לפתרון הבעיה במספר טלפון 8393*.
2. למה אני מקבל הודעת שגיאה בזמן התחברות לרשת?
ברוב המקרים קיימת בעיה באחד הנתונים של החיבור וכל מה שנדרש הוא לרענן את הנתונים.
בצעו את הפעולות הבאות:
- א. בצעו הפעלה מחדש למחשב.
- ב. נתקו את המודם מהחשמל, המתינו מספר שניות וחברו אותו חזרה.
- ג. נסו להתחבר שוב לאינטרנט.
3. איך יודעים אם התקלה היא בספק או בתשתית?
במידה והתקלה קשורה לצפייה באתרים, בעיות התחברות וכו' - הבעיה הינה בספק האינטרנט.
במידה והתקלה נובעת מחומרה, לדוגמה - כבל קרוע, ראוטר לא עובד וכו' - הבעיה הינה בתשתית.
4. למה האינטרנט שלי מתנתק לעתים קרובות?
בדקו את הנוריות של המודם - האם חל בהם שינוי בזמן ההתנתקות, כמו כיבוי או הבהוב? אם כן, פנו לתמיכה הטכנית לקבת עזרה בטלפון 8393*.
-
השאירו חוות דעת על השירות של עמית נט
חשוב לנו לדעת מה אתם חושבים!
-
כתבו לנו
תקבלו מאיתנו תשובה לכל שאלה בהקדם
-
שיחה חוזרת
אחד הנציגים שלנו יחזור אליכם מיד לאחר הלחיצה